IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă

Show simple item record

dc.contributor.author Gherciu, Iulia
dc.date.accessioned 2025-02-18T11:51:14Z
dc.date.available 2025-02-18T11:51:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.issn 978-9975-168-02-1 (PDF)
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3803
dc.description GHERCIU, Iulia. Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 19-25. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF). en_US
dc.description.abstract Acest articol evidențiază aspecte practice ale implementării abordării STEAM, prin realizarea unui proiect complex menit să crească interesul elevilor față de disciplina matematică. Activitățile integrate în acest proiect au fost concepute pentru a stimula curiozitatea elevilor, combinând elemente de știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică. Prin abordarea interdisciplinară, elevii au fost încurajați să-și dezvolte gândirea critică și creativă, contribuind astfel la înțelegerea și aplicarea conceptelor matematice în situații reale și captivante. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject proiect en_US
dc.subject matematică en_US
dc.subject numărul 𝜋�� en_US
dc.subject geometrie en_US
dc.subject alfabetizare digitală en_US
dc.title Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account