2.Articole Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 361 to 380 of 837
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Comportamentul consumatorului şi etapele procesului decizional de cumpărare pe piaţa imobilului cu destinaţie locativăRotaru, Olesea
2014Metode de analiză a mediului de marketing al întreprinderii din sfera construcţiilor de imobil locativChiriac, Lilia; Rotaru, Olesea
2013-09Utilizarea metodei „Mystery Shopping” pentru studierea satisfacţiei cumpărătorilor în cadrul pieţei imobilului cu destinaţie locativăRotaru, Olesea; Chiriac, Lilia
2015Procesul decizional de cumpărare prin prisma creditării ipotecare a bunurilor imobiliareRotaru, Olesea
2015-09Conceptul şi necesitatea planificării acvităţii de marketing în cadrul companiei constructoare de imobil locativRotaru, Olesea
2014-09Perspectivele dezvoltării pieţei construcţiilor de imobil locativ în condiţiile actuale ale Republicii MoldovaCaun, Victor; Rotaru, Olesea
2016-09Piaţa imobiliară – fundament pentru implementarea deciziilor de marketingRotaru, Olesea
2016-09Situația actuală și tendințe de dezvoltare a pieței serviciilor de învățământ superior din Republica MoldovaȘișcan, Ecaterina
2015-09Imaginea – ca factor de creştere a competitivităţii instituţiei de învăţământ superiorȘișcan, Ecaterina
2018Studiul eficienţei de marketing a activităţilor de cercetare-dezvoltare şi inovare în întreprinderile industrialeErhan, Maxim; Saharnean, Liliana
2018Studiul elementele componente ale imaginii unei companiiCanalî, Sergiu; Saharnean, Liliana
2018Influenţa promovării tehnologiilor digitale asupra vieţii sociale a tinerilorIsacenco, Victoria; Saharnean, Liliana
2018Marketingul inovaţiilor în Republica MoldovaGudumac, Cristina; Verstiuc, Radu; Saharnean, Liliana
2018Analiza metodelor de promovare online. Studiu de caz: sistemele energetice în Republica MoldovaGrosu, Corina; Saharnean, Liliana
2017Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing)Grosu, Corina; Saharnean, Liliana
2016Marketingul cercetării-dezvoltării și inovării: locul creației în circuitul de inovațiiSaharnean, Liliana
2021-03Применение карт Кохонена при кластерном анализе маркетинговых исследованийЛапицкая, Ольга; Шах, Александр
2021-03Options for the possible use of script functions for certain automation in the software product DIGITALSКорчевская, Лилия; Мациевич, Тетяна; Магаляс, Владислав
2021-03Unpredictability and uncertainties – premise of evolving and gaining new strength and developing new skillsȚîmbaliuc, Natalia; Gușuvati, Aliona
2021-03Corporate social responsibility - national and international practicesGarbuz, Veronica
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 361 to 380 of 837