IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă

Show simple item record

dc.contributor.author Aricova, Liubovi
dc.date.accessioned 2009-08-31T21:06:32Z
dc.date.available 2009-08-31T21:06:32Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/550
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 2 (108), iunie 2019 - P. 44-52. - Bibliogr.: p. 52 - Categoria B, ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Actualitatea acestui articol reiese dinutilizarea, pe scară largă, a realizărilor dinmarketing, care sporesc importanța strategiei depoziționare pentru activitatea eficientă a companieiîn condițiile unei concurențe în creștere.Scopul studiului constă în analiza și clasificareastrategiilor de poziționare a produselor, studiereadiferitelor abordări și opinii ale oamenilorde știință din țară și de peste hotareprivind clasificarea strategiilor de poziționare,identificarea alternativelor strategice în alegereaunei strategii. Concluziile trase relevă faptulcă clasificarea propusă a strategiei de poziționarea produselor va contribui la dezvoltarea șiselectarea eficientă a strategiei de funcționare aîntreprinderilor autohtone pe piață. JEI: M30, M31, M39. CZU: 339.138:339.13 ************************************************************************************************************************************* The relevance of this article is due to thewide use of achievements in marketing, whichlead to an increase in the importance of thepositioning strategy for an effective work of thecompany in the conditions of increased competetion.The purpose of the study is the analysis andclassification of product positioning strategies,consideration of various approaches and opinionsof domestic and foreign scientists to theclassification of positioning strategies, identificationof strategic alternatives when choosing astrategy. The driven conclusion proves that theproposed classification of the product positioningstrategy will contribute to the effective developmentand selection of the functioning strategyof domestic enterprises in the market JEI: M30, M31, M39. CZU: 339.138:339.13 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.2 (108)
dc.subject marketing en_US
dc.subject strategie en_US
dc.subject poziționare en_US
dc.subject clasificare en_US
dc.subject concurență en_US
dc.title Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă en_US
dc.title.alternative Marketing Strategies Specific to Product Positioning on the Market en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account