IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social

Show simple item record

dc.contributor.author Timotin, Alina
dc.date.accessioned 2009-08-31T20:59:51Z
dc.date.available 2009-08-31T20:59:51Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/549
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 2 (108), iunie 2019 - P. 33-43. - Bibliogr.: p. 43 - Categoria B, ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Prezenta lucrare vine cu recomandăripentru dezvoltatorii de curriculum în domeniulinstruirii medicale la nivel de licență și masterat,precum și pentru cadrele didactice, privindaplicarea marketingului social în domeniulsănătății publice. Studiul efectuat este unulaplicativ, care utilizează metode de cercetarepedagogică și cuprinde două etape: (1) testareanivelului de cunoştinţe al masteranzilor Școlii deManagement în Sănătate Publică a USMF„Nicolae Testemiţanu”, înainte și după frecventareacursului de Marketing al serviciilor desănătate, și (2) analiza planurilor de învățământ,nivel licență, privind prezența aspectelorde marketing social (USMF „Nicolae Testemiţanu”din Republica Moldova și trei universitățidin România). S-a demonstrat că, în urma cursului,cunoștințele masteranzilor privind marketingulsocial cresc substanțial, iar la licență,conceptul este predat doar tangențial și se recomandăa fi inclus în curriculum. JEL: M31, A2, I19. CZU: 339.138:[614:378](478) ************************************************************************************************************************************* This paper comes with recommendationsfor curriculum developers in medical educationat undergraduate and master level, as well asfor teachers, regarding the application of socialmarketing in the field of public health. The studyis an applicative one, uses methods of pedagogicalresearch and comprises two stages: (1)testing the knowledge level of School of PublicHealth Management master students of NicolaeTestemitanu SUMPh before and after the MarketingHealth Services course; and (2) analyzingthe educational plans, undergraduate level, onthe presence of social marketing issues (NicolaeTestemitanu SUMPh of the Republic of Moldovaand three universities in Romania). It has beendemonstrated that the knowledge of master studentson social marketing is growing substantially,and the concept is tangentially taught inthe undergraduate level and is recommended tobe included in the curriculum. JEL: M31, A2, I19.CZU: 339.138:[614:378](478) en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.2 (108)
dc.subject marketing social en_US
dc.subject sănătate publică en_US
dc.subject promovarea sănătății en_US
dc.subject dezvoltare curriculum en_US
dc.title Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social en_US
dc.title.alternative Aspects on Medical Specialists Training of in the Field of Social Marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account