IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară

Show simple item record

dc.contributor.author Platon, Nicolae
dc.date.accessioned 2019-05-28T11:14:45Z
dc.date.available 2019-05-28T11:14:45Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/538
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 1 (107), martie 2019 - P. 7-24. - Bibliogr.: p. 23 - Categoria B, ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia. CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83. ************************************************************************************************************************************* Over the years, trademarks (brand) have begun to be associated with the possibility of gaining a certain prestige. If at the beginning they were related only to the promoted product, then, over time, they became an identifier even for the brand-related tourism destination countries. Today, tourism brands have a very important role, being associated as influential symbols for various tourism destinations. The ability of brands to make fast-forward transmissions of multilateral messages that have a strong emotional impact, as well as the ability to place in the media’s view, modifies and transforms them into trademarks that are perfect for promoting and attracting tourists. In this article, the author argues the need for the country brand for a tourist destination, characterizes its specific benefits, describes the functions, elements, structure and its components. . CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.1 (107)
dc.subject destinație turistică en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject branding de țară en_US
dc.subject imaginea de brand en_US
dc.subject personalitatea brandului en_US
dc.subject notorietatea brandului en_US
dc.subject comunicarea integrată de marketing en_US
dc.title Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară en_US
dc.title.alternative Promotion of the Tourism Destination through the Country's Tourism Brand en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account