IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Conținutul și rolul suportului informațional în cadrul mixului de marketing din învățământul general = Content and Role of Informational Support in the General Education Marketing Mix

Show simple item record

dc.contributor.author Casap, Lucia
dc.date.accessioned 2018-10-31T10:12:11Z
dc.date.available 2018-10-31T10:12:11Z
dc.date.issued 2018-09
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/516
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.3 (105), septembrie 2018 - P. 21-31. - Bibliogr.: p. 31 - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract Furnizarea informaţiilor către cetăţeni reprezintă un instrument puternic pentru îmbunătățirea serviciilor publice. Informaţia deţine un rol dublu: de comunicare și de suport al procesului decizional. A fi orientat spre marketing denotă că principala sarcină a instituției este să determine nevoile şi dorinţele pieţei-ţintă și să le satisfacă prin structură, comunicare, preţuri și livrare de programe și servicii viabile, competitive și adecvate. În contextul declinului demografic și implementării modelului „banul urmează elevul”, în Republica Moldova, au apărut premise pentru dezvoltarea marketingului educațional. Asigurarea suportului informaţional, în procesul decizional și de comunicare al mixului de marketing educaţional, are un rol determinant în asigurarea atingerii obiectivelor instituțiilor. Eforturile suplimentare de stabilire a unui canal bidirecțional de comunicare sunt cele care aduc o plusvaloare și mai considerabilă. JEL: M39. CZU: 339.138:37(478). ************************************************************************************************************************************* Providing citizens with information is a powerful tool for improving public services. Information has a dual role: communication and support of the decision-making process. Being marketing-oriented means that the main task of the institution is to determine the needs and desires of the target market and to satisfy them through structure, communication, pricing and delivery of viable, competitive and appropriate programs and services. In the context of demographic decline and implementation of the “money follows the student” model, in the Republic of Moldova appeared prerequisites for the development of the educational marketing. Providing informational support in the decision-making and communication process of the educational marketing mix has a decisive role in ensuring the achievement of the objectives of the institutions. Additional efforts to establish a bidirectional communication channel are those that bring even a more significant added value. JEL: M39. CZU: 339.138:37(478). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.3 (105)
dc.subject informație en_US
dc.subject marketing educațional en_US
dc.subject suport informațional en_US
dc.subject mixul de marketing en_US
dc.subject educație en_US
dc.title Conținutul și rolul suportului informațional în cadrul mixului de marketing din învățământul general = Content and Role of Informational Support in the General Education Marketing Mix en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account