IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Piaţa bunurilor de consum ca mediu de desfăşurare a comerţului intern = Consumer Market as Internal Trade Environment

Show simple item record

dc.contributor.author Cotelnic, Ala
dc.contributor.author Haritonov, Rodica
dc.date.accessioned 2018-07-12T06:50:43Z
dc.date.available 2018-07-12T06:50:43Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/499
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.2 (104), iunie 2018 - P. 7-13. - Bibliogr.: p. 13 - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract În prezentul articol, se evidențiază rolulpieței bunurilor de consum ca mediu de activitatea comerţului. În acest sens, se prezintă conceptulde piaţă în diverse abordări şi clasificăriale acesteia, infrastructura pieţei, elementelecheieale infrastructurii pieţei. Piaţa bunurilorse prezintă drept una din principalele componenteale sistemului de pieţe, care cuprindetranzacții cu bunuri pentru producţie şi bunuripentru consum, pe care le abordăm ca bunuridestinate utilizării directe de către consumatorulfinal, fără o prelucrare comercială ulterioară. JEL: D4, L1. ************************************************************************************************************************************* The present article highlights the role ofthe consumer market as an environment of tradeactivity. In this regard, the market concept ispresented in various approaches, various classifications,market infrastructure and key elementsof the market infrastructure. The consumer marketpresents itself as one of the main componentsof the market system, which includes transacttionsin goods for production and consumergoods, which we address as goods intended fordirect use by the final consumer without furthercommercial processing. JEL: D4, L1. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.2 (104)
dc.subject piaţă en_US
dc.subject bunuri de consum en_US
dc.subject concurenţă en_US
dc.subject cerere en_US
dc.subject ofertă en_US
dc.title Piaţa bunurilor de consum ca mediu de desfăşurare a comerţului intern = Consumer Market as Internal Trade Environment en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account