IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Implicațiile marketingului intern în vederea motivării și reținerii angajaților la întreprindere = Marketing Strategies in Motivating and Persuading the Employees to Continue to Work for an Enterprise

Show simple item record

dc.contributor.author Slutu-Bogdan, Rodica
dc.date.accessioned 2018-04-10T05:03:50Z
dc.date.available 2018-04-10T05:03:50Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.uri http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/434
dc.description Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.4 (102), decembrie 2017 - P. 26-34. - Bibliogr.: p. 34 - Categoria B, ISSN 1810-9136 en_US
dc.description.abstract În acest articol, este analizată implicarea marketingului în motivarea și reținerea angajaților la întreprindere. Marketingul resurselor umane a devenit o activitate realizată de departamentul de resurse umane, necesară oricărei organizații pentru atragerea de noi angajați și menținerea celor existenți în vederea desfășurării corespunzătoare a activității acesteia. Marketingul intern este arta de a trata angajaţii ca pe clienţii firmei, prin posturi care să-i atragă atât din punct de vedere material, cât şi din punctul de vedere al dezvoltării personale. Un angajat mulţumit se transformă într-un veritabil agent de marketing al firmei. Un viitor angajat „cumpără” mai mult decât doar un loc de muncă, ci un mod de viaţă în momentul în care începe să lucreze într-o firmă.Oricât de tehnologizată ar fi o firmă, angajaţii joacă un rol important, prin pregătire, abilităţi, competenţe, caracter, valori şi viziuni în activitatea acesteia. Departamentul de resurse umane se poate inspira din strategiile, politicile și instrumentele de marketing. CZU: 005.95:339.138(478) JEL: M21, M31. ************************************************************************************************************************************* This article makes an overview of different opinions related to the importance of marketing on staff motivation and persuading the employees not to leave the company they are working for. Human resources marketing is the responsibility of the human resources department. It helps a company to employ qualified staff and to create conditions for the existing employees not to leave it. Internal marketing is the art of treating employees as the company's customers through positions that attract them both materially, and in terms of personal development. A satisfied employee becomes a true marketing agent. A future employee “buys”more than just a job, but a way of life when he starts working in a company. No matter how well-equipped the company is, employees play an important role in the company through skills and abilities they have, character, values and visions. The human resources department can make use of some marketing strategies, policies and techniques. CZU: 005.95:339.138(478) JEL: M21, M31. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Editura ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr.4 (102)
dc.subject marketing extern en_US
dc.subject marketing intern en_US
dc.subject segmentarea pieței en_US
dc.subject marketingul resurselor umane en_US
dc.subject imaginea întreprinderii en_US
dc.title Implicațiile marketingului intern în vederea motivării și reținerii angajaților la întreprindere = Marketing Strategies in Motivating and Persuading the Employees to Continue to Work for an Enterprise en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account