IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere

Show simple item record

dc.contributor.author Sochirca, Mihai
dc.contributor.author Saharnean, Liliana
dc.date.accessioned 2022-06-29T08:50:13Z
dc.date.available 2022-06-29T08:50:13Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.isbn 978-9975-75-696-9
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2187
dc.description SOCHIRCA, Mihai, SAHARNEAN, Liliana. Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (4-5 aprilie 2014). Ed. a 12-a. Chișinău: ASEM, 2014, pp.183-185. ISBN 978-9975-75-696-9. en_US
dc.description.abstract Facebook este rețeaua de socializare pentru a oferi posibilitatea de a contacta oamenii apropiați și de a face cunoștință cu persoanele care încă sunt necunoscute. Odată cu trecerea timpului, în ultimii zece ani, facebook.com a devenit cea mai populară rețea de socializare din lume, cu peste 1,28 mlrd utilizatori unici lunar, care petrec online o bună parte din timpul lor. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject Republica Moldova en_US
dc.subject Facebook en_US
dc.subject rețelele de socializare en_US
dc.subject promovare en_US
dc.title Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account