IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing)

Show simple item record

dc.contributor.author Grosu, Corina
dc.contributor.author Saharnean, Liliana
dc.date.accessioned 2022-06-15T08:13:50Z
dc.date.available 2022-06-15T08:13:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-9975-75-881-9
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2164
dc.description GROSU, Corina, SAHARNEAN, Liliana. Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing). În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători. Ediția a 15-a, 28-29 aprilie 2017. Chișinău: ASEM, 2017, vol. 2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-75-881-9. en_US
dc.description.abstract ÎÎntr-o eră a tehnologiilor avansate și a unei rate sporite de penetrare a internetului, promovarea pe rețelele de socializare reprezintă o metodă tot mai întrebuințată de către întreprinderi și antreprenori întru promovarea serviciilor prestate sau a bunurilor, imaginii unui brand. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject rețelele de socializare en_US
dc.subject social media marketing en_US
dc.title Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account