dc.description.abstract |
Pentru a obţine calitate, poziţionare, satisfacţiaclienţilor, e nevoie de o bază rigidă pe care oconstituie oamenii, care fac posibilă obţinerea rezultatelorde performanţă ale organizaţiei. Resurseleumane reprezintă însăşi organizaţia. Oamenii reprezintăo resursă comună, resursă-cheie, o resursăvitală de azi şi de mâine a tuturor organizaţiilor, careasigură supravieţuirea, dezvoltarea şi succesul competitival acestora. Resursele umane sunt unice înceea ce priveşte potenţialul lor de creştere şi dezvoltare,precum şi capacitatea de a-şi cunoaşte şi învingepropriile limite, pentru a face faţă noilor provocărisau exigenţe. Eficacitatea utilizării tuturor celorlalteresurse depinde, în mare măsură, de eficacitatearesurselor umane. Personalul ştiinţifico-didactic universitarreprezintă elementul-cheie în asigurarea calităţiipregătirii unor specialişti de calificare înaltăpentru economia ţării. În articol, sunt scoase în evidenţăcâteva aspecte ce ţin de gestionarea acestora,cum ar fi angajarea, normarea ştiinţifico-didactică,evaluarea şi motivarea.
JEL: I23, M51 |
en_US |