Abstract:
Pentru ca o întreprindere turistică să fie gestionată cu succes, este necesar ca aceasta să fie modernizată, coordonată și controlată într-un mod sistematic și eficient. De aceea, implementarea și asigurarea unui sistem de management al calității este o necesitate pentru întreprinderile turistice, deoarece el este proiectat pentru îmbunătățirea continuă a performanțelor întreprinderii, totodată, luând în considerare și necesitățile consumatorului-turist. Datorită complexităţii conținutului și a tematicii abordate, prezentul articol poate contribui la conturarea unei viziuni de ansamblu asupra managementului calității din cadrul întreprinderii turistice, oferind informații necesare consumatorului-turist în raport cu calitatea prestației. În consecință, scopul acestei cercetări este de a elucida cu rigoare științifică complexitatea problemelor ce vizează asigurarea calității deservirii turistice în raport cu consumatorii-turiști.
Description:
PLATON, Nicolae, ZAPOROJAN, Felicia, CABAC, Elena. Asigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii – turiști = Ensuring the quality of the tourist product in relation to the consumers-tourists. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei [online]: simp. șt.-practic dedicat Zilei mondiale a calităţii, ed. a 7-a, 11 noiembrie 2021. Chişinău: ASEM, 2021, pp. 29-37. e-ISBN 978-9975-155-58-8.