Browsing by Subject brand

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2017-03Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilorBelostecinic, Igor
2018Brandingul în planificarea strategică de marketing. Autoreferatul tezei de doctor în ştiinţe economiceBelostecinic, Igor
2022Image as a factor for increasing the competitiveness of the company on the market. Abstract of the PhD thesis in economics.Malancea, Iurie
2021-09Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter ScoreMalancea, Iurie
2022Imaginea ca factor de creștere a competitivității întreprinderii pe piață. Rezumatul tezei de doctor în științe economice.Malancea, Iurie
2022Imaginea ca factor de creștere a competitivității întreprinderii pe piață. Teză de doctor în științe economice.Malancea, Iurie
2020-03Managementul poziționării pe piață și relațiile cu cliențiiCebotari, Diana; Bușmachiu, Eugenia
2020-06Market analysis of advertising services in MoldovaCuleva, Nelea
2022-06New marketing trends in the conditions of digitalizationКорчевская, Лилия; Прокопив, Мария
2017-09Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările onlineMelnic, Igor; Golovco, Vasile
2019-03Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țarăPlaton, Nicolae
2018-03-15Soluții privind metodele de evaluare a branduluiGrosu, Veronica; Albu, Maria
2022-09Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderiiMalancea, Iurie