Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/271
Title: Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
Authors: Belostecinic, Igor
Keywords: strategie
brand
branding
brand-management
marcă
marketing strategic
Issue Date: Mar-2017
Publisher: Editura ASEM
Series/Report no.: Economica;nr. 1 (99) / 2017
Abstract: Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. JEL: M3; M31.
Description: Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 65-71. - Bibliogr.: p. 71 - Categoria B, ISSN 1810-9136
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/271
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belostecinic_Igor_ec_2017_1.pdf250.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.