Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBelostecinic, Igor-
dc.date.accessioned2017-05-26T05:30:08Z-
dc.date.available2017-05-26T05:30:08Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/271-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 65-71. - Bibliogr.: p. 71 - Categoria B, ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractAcest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. JEL: M3; M31.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr. 1 (99) / 2017-
dc.subjectstrategieen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbrand-managementen_US
dc.subjectmarcăen_US
dc.subjectmarketing strategicen_US
dc.titleBrandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatoriloren_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belostecinic_Igor_ec_2017_1.pdf250.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.