IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Studierea impactului tacticilor de șoc în reclamă asupra comportamentului consumatorului. Rezumat științific al tezei de doctor în științe economice

Show simple item record

dc.contributor.author Gaugaș, Tatiana
dc.date.accessioned 2024-08-12T09:50:51Z
dc.date.available 2024-08-12T09:50:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3453
dc.description Rezumatul științific al tezei de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. MARKETING ŞI LOGISTICĂ. Conducător științific: MOLDOVAN-BATRÎNAC Viorelia, doctor în științe economice, conferențiar universitar. en_US
dc.description.abstract Actualitatea și importanța temei abordate. În ultimii ani, rolul activității de reclamă a crescut semnificativ datorită concurenței sporite pentru consumatori și scurtarea ciclului de viață a produselor. De asemenea, procesul de creare și lansare a produselor noi devine tot mai complex și rapid, iar cerințele pentru standardele de calitate ale produselor tot mai înalte și sofisticate. În aceste condiții, succesul întreprinderii depinde, în mare măsură, de modul în care aceasta este capabilă să gestioneze mixul promoțional pentru realizarea obiectivelor de marketing setate. Mediul de afaceri a devenit mult mai complex, ceea ce obligă companiile să caute constant noi modalități de a capta atenția publicului și a ieși în evidență, dar și direcții noi de eficientizare a strategiei publicitare. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject reclamă de șoc en_US
dc.subject piață publicitară en_US
dc.subject comportamentul consumatorilor en_US
dc.subject neuromarketing en_US
dc.subject eye-tracking en_US
dc.subject reclamă comercială en_US
dc.subject reclamă socială en_US
dc.subject teoria generațiilor en_US
dc.subject dimensiune culturală en_US
dc.title Studierea impactului tacticilor de șoc în reclamă asupra comportamentului consumatorului. Rezumat științific al tezei de doctor în științe economice en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account