IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Probleme în cadrul procesului de predare-asimilare a cursului „Contabilitatea impozitelor”

Show simple item record

dc.contributor.author Graur, Anatol
dc.date.accessioned 2021-12-24T06:48:17Z
dc.date.available 2021-12-24T06:48:17Z
dc.date.issued 2014-02-27
dc.identifier.isbn 978-9975-75-679-2
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1683
dc.description GRAUR, Anatol. Probleme în cadrul procesului de predare-asimilare a cursului „Contabilitatea impozitelor”. In: Predarea-învăţarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări [online]: conf. naţ. didactico-şt., 27 febr. 2014. Chişinău: ASEM, 2014, pp. 28-33. ISBN 978-9975-75-679-2. en_US
dc.description.abstract This article describes some of the shortcomings encountered in the process of teaching and learning the discipline “Accounting for taxes” and proposals for improving the quality of education in this compartment. Analyze factors are of a general nature and discipline-specific data that would have an impact on the formation of the program of study and increase student performance in accounting and taxation correlation study. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject predare-asimilare cursului en_US
dc.subject procese de învăţământ en_US
dc.subject calitatea educaţiei en_US
dc.subject performanţa cercetării en_US
dc.title Probleme în cadrul procesului de predare-asimilare a cursului „Contabilitatea impozitelor” en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account