IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Situaţia actuală şi posibilităţi de modernizare a învăţământului universitar contabil

Show simple item record

dc.contributor.author Grigoroi, Lilia
dc.date.accessioned 2021-12-23T12:20:57Z
dc.date.available 2021-12-23T12:20:57Z
dc.date.issued 2014-02-27
dc.identifier.issn 978-9975-75-679-2
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1678
dc.description GRIGOROI, Lilia. Situaţia actuală şi posibilităţi de modernizare a învăţământului universitar contabil. In: Predarea-învăţarea disciplinelor de contabilitate, audit şi analiză economică în contextul noilor reglementări [online]: conf. naţ. didactico-şt., 27 febr. 2014. Chişinău: ASEM, 2014, pp. 7-9. ISBN 978-9975-75-679-2. en_US
dc.description.abstract This article analyses the current state of accounting education and training offered by the “Accounting and Audit” department. This analysis focuses on four basic questions: “What do we have?” “What do we want?”, “How do we use what we have to get what we want?” and “What will happen when we get what we want?”. The main purpose of this analysis is to improve the quality and efficiency of accounting training books and education. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject învăţământ universitar contabil en_US
dc.subject predare en_US
dc.subject modernizarea învățământului en_US
dc.title Situaţia actuală şi posibilităţi de modernizare a învăţământului universitar contabil en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account