Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2990
Title: | Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare |
Other Titles: | Modern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysis |
Authors: | Chirilov, Nelea |
Keywords: | didactică predare învățare evaluare metode interactive |
Issue Date: | Nov-2023 |
Publisher: | ASEM |
Abstract: | Actualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică. JEL: I21, M40; CZU: 378.147:005.52(478); DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13 |
Description: | CHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare = Modern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysis. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții: Colocviu științific cu participare intern. în memoriam prof. Viorel Ţurcanu, 17 noiem. 2023, ed. a 2: Culegere de teze științifice. Chişinău: SEP ASEM, 2023, pp. 41-43. ISBN 978-9975-167-32-1 (PDF). |
URI: | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2990 |
ISBN: | 978-9975-167-32-1 (PDF) |
Appears in Collections: | 2.Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Colocviu CON_2023_p 41-43.pdf | 614.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.