Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChirilov, Nelea-
dc.date.accessioned2024-01-05T10:09:07Z-
dc.date.available2024-01-05T10:09:07Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.isbn978-9975-167-32-1 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2990-
dc.descriptionCHIRILOV, Nelea. Strategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiare = Modern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysis. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții: Colocviu științific cu participare intern. în memoriam prof. Viorel Ţurcanu, 17 noiem. 2023, ed. a 2: Culegere de teze științifice. Chişinău: SEP ASEM, 2023, pp. 41-43. ISBN 978-9975-167-32-1 (PDF).en_US
dc.description.abstractActualmente, evoluția și dezvoltarea societății în ansamblul nu putea avea loc fără schimbări în științele educației economice. Drept urmare, știința și arta de a învăța pe alții, de a-i învăța să învețe dar mai ales de a insufla dragoste pentru cunoașterea disciplinei analizei economico-financiare, a determinat cercetarea problemelor și strategiilor didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare. Creșterea calității în procesul predării disciplinei analizei economico-financiare obligă profesorul să cunoască și să folosească strategii didactice bazate pe acțiune, aplicare, cercetare și experimentare. Astfel, li se va crea studenților ocazia de a practica o învățare de calitate, de a beneficia de o îndrumare competentă, de a acumula cunoștințe durabile, susceptibile de a fi utilizate și în practica economică. JEL: I21, M40; CZU: 378.147:005.52(478); DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.13en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjectdidacticăen_US
dc.subjectpredareen_US
dc.subjectînvățareen_US
dc.subjectevaluareen_US
dc.subjectmetode interactiveen_US
dc.titleStrategii didactice moderne în procesul de predare – învățare - evaluare a disciplinei analizei economico-financiareen_US
dc.title.alternativeModern Teaching Strategies in the Process of Teaching - Learning - Evaluation of the Discipline of Economic-Financial Analysisen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Colocviu CON_2023_p 41-43.pdf614.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.