Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/1083
Title: Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății. Rezumatul tezei de doctor în științe economice.
Authors: Timotin, Alina
Keywords: marketing social
sănătate publică
promovarea sănătății
Republica Moldova
specialiști sănătate publică
dezvoltare curriculum
ghid de implementare
ghid de implementare
strategii
Issue Date: 2021
Abstract: Rezumatul tezei de doctor în științe economice.DOMENIU DE STUDIU: 521.04 MARKETING ȘI LOGISTICĂ.Teza a fost elaborată în cadrul Școlii Doctorale ASEM, Academia de Studii Economice a Moldovei. Conducător ştiinţific: SAVCIUC Oxana, doctor în științe economice, conferențiar universitar.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/1083
Appears in Collections:5. Stiinte sociale si economice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rezumat Teza Timotin.pdf804.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.