Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/1083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTimotin, Alina-
dc.date.accessioned2021-02-03T17:11:55Z-
dc.date.available2021-02-03T17:11:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/1083-
dc.description.abstractRezumatul tezei de doctor în științe economice.DOMENIU DE STUDIU: 521.04 MARKETING ȘI LOGISTICĂ.Teza a fost elaborată în cadrul Școlii Doctorale ASEM, Academia de Studii Economice a Moldovei. Conducător ştiinţific: SAVCIUC Oxana, doctor în științe economice, conferențiar universitar.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectmarketing socialen_US
dc.subjectsănătate publicăen_US
dc.subjectpromovarea sănătățiien_US
dc.subjectRepublica Moldovaen_US
dc.subjectspecialiști sănătate publicăen_US
dc.subjectdezvoltare curriculumen_US
dc.subjectghid de implementareen_US
dc.subjectghid de implementareen_US
dc.subjectstrategiien_US
dc.titleMarketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătății. Rezumatul tezei de doctor în științe economice.en_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:5. Stiinte sociale si economice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rezumat Teza Timotin.pdf804.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.