Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/1070
Title: Marketing şi biblioteca universitară. Biblioteca Universităţii şi studenţii : interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor
Authors: Cheradi, Natalia
Țurcan, Nelly
Keywords: biblioteca universitară
marketing
Catedra de Biblioteconomie şi Asistenţă Informaţională
Universitate de Stat a Moldovei
studenți
Issue Date: 2003
Publisher: 
Abstract: Studiile prezentate „Marketing şi biblioteca universitară” şi „Biblioteca universităţii şi studenţii: interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor” sunt axate pe o concepţie de dezvoltare a bibliotecii universitare bazate pe instrumentarul disciplinei de marketing. Volumul, elaborat la Catedra de Biblioteconomie şi Asistenţă Informaţională, constituie un material util pentru cei interesaţi de implementarea marketingului în activitatea bibliotecară. Prin cercetarea nevoilor consumatorilor, planificarea celor mai efective metode de întrevedere a acestor nevoi şi evaluarea succesului fiecărei măsuri, bibliotecile pot deveni o parte mult mai vitală în cadrul instituţiilor culturale şi de învăţământ. CZU: 02:339.138:378(478)
Description: Marketing şi biblioteca universitară / N. Cheradi. Biblioteca Universităţii şi studenţii : interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor / N. Ţurcan, N. Cheradi ; coord. N. Ţurcan. - Chişinău : USM, 2003. - 145 p. - ISBN 9975-9604-2-1.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/1070
ISBN: ISBN 9975-9604-2-1
Appears in Collections:2.Publicaţii

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cheradi_Turcan_Marketing.pdf2.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.