Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/1070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCheradi, Natalia
dc.contributor.authorȚurcan, Nelly
dc.date.accessioned2021-01-15T11:20:42Z
dc.date.available2021-01-15T11:20:42Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbnISBN 9975-9604-2-1
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/1070
dc.descriptionMarketing şi biblioteca universitară / N. Cheradi. Biblioteca Universităţii şi studenţii : interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor / N. Ţurcan, N. Cheradi ; coord. N. Ţurcan. - Chişinău : USM, 2003. - 145 p. - ISBN 9975-9604-2-1.en_US
dc.description.abstractStudiile prezentate „Marketing şi biblioteca universitară” şi „Biblioteca universităţii şi studenţii: interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor” sunt axate pe o concepţie de dezvoltare a bibliotecii universitare bazate pe instrumentarul disciplinei de marketing. Volumul, elaborat la Catedra de Biblioteconomie şi Asistenţă Informaţională, constituie un material util pentru cei interesaţi de implementarea marketingului în activitatea bibliotecară. Prin cercetarea nevoilor consumatorilor, planificarea celor mai efective metode de întrevedere a acestor nevoi şi evaluarea succesului fiecărei măsuri, bibliotecile pot deveni o parte mult mai vitală în cadrul instituţiilor culturale şi de învăţământ. CZU: 02:339.138:378(478)en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisheren_US
dc.subjectbiblioteca universitarăen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectCatedra de Biblioteconomie şi Asistenţă Informaţionalăen_US
dc.subjectUniversitate de Stat a Moldoveien_US
dc.subjectstudențien_US
dc.titleMarketing şi biblioteca universitară. Biblioteca Universităţii şi studenţii : interacţiunea şi perfecţionarea serviciiloren_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:2.Publicaţii

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cheradi_Turcan_Marketing.pdf2.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.