Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2981
Title: | Relevanța formării profesionale continuă în cariera didactică a cadrelor din învățământul economic superior |
Other Titles: | The Relevance of Continuing Professional Development in the Teaching Career of Higher Economic Education Staff |
Authors: | Mihaila, Svetlana Bădicu, Galina Grosu, Veronica |
Keywords: | formare profesională continuiă învățământ superior relevanță cadre didactice |
Issue Date: | Nov-2023 |
Publisher: | ASEM |
Abstract: | Articolul se referă la conceptul de formare profesională continuă, abordat ca oportunitate importantă pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din învățământul superior, pentru îmbunătăţirea activităţii procesului didactic şi pentru o mai bună funcţionare a şcolii academice. În acest scop, am efectuat o cercetare pe bază de chestionar în vederea determninării gradului de relevanță a formării profesionale continuă în cariera cadrelor didactice din învățământul superior cu profil economic atât din Republica Moldova, cât și din România. JEL: I22; CZU: 378.046.4:33(478+498); DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.04 |
Description: | MIHAILA, Svetlana, BĂDICU, Galina, GROSU, Veronica. Relevanța formării profesionale continuă în cariera didactică a cadrelor din învățământul economic superior = The Relevance of Continuing Professional Development in the Teaching Career of Higher Economic Education Staff. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții: Colocviu științific cu participare intern. în memoriam prof. Viorel Ţurcanu, 17 noiem. 2023, ed. a 2: Culegere de teze științifice. Chişinău: SEP ASEM, 2023, pp. 14-16. ISBN 978-9975-167-32-1 (PDF). |
URI: | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2981 |
ISBN: | 978-9975-167-32-1 (PDF) |
Appears in Collections: | 2.Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Colocviu CON_2023_p 14-16.pdf | 656.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.