Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2980
Title: Valorificarea contabilității în procesul de predare-învățare-evaluare
Other Titles: Capitalisation of Accounting in the Teachung-Learning-Evaluation Process
Authors: Capațînă, Sofia
Keywords: strategie
predare
învățare
evaluare
teoria comunicări
cercetare
Issue Date: Nov-2023
Publisher: ASEM
Abstract: Activitatea didactică în învățământul universitar este mai mult decât o problemă de predare a unor conținuturi, cu precădere în cazul disciplinelor economice care impune, prin însăși condiția lor științifică, formarea la studenți a unor deprinderi intelectuale și de participare (ex: identificarea unor concepte economice, cum ar fi: piață, întreprinzător, acțiune antreprenorială, comportament economic etc.), alături de cunoștințe și deprinderi specifice domeniului abordat, se urmărește și raportarea critică a studentului la valori și norme instituite în societate, așa încât să manifeste atitudini pozitive față de valori și să se implice în viața reală. Pentru realizarea unor asemenea deziderate, didactica modernă propune metodologii didactice interactive, instruirea în mediul virtual, învățarea prin descoperire, studiul de caz, toate destinate eficientizării formării inițiale a contabilului. JEL: A20; CZU: 657:378.4(478); DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.03
Description: CĂPĂȚÂNĂ, Sofia. Valorificarea contabilității în procesul de predare-învățare-evaluare = Capitalisation of Accounting in the Teachung-Learning-Evaluation Process. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții: Colocviu științific cu participare intern. în memoriam prof. Viorel Ţurcanu, 17 noiem. 2023, ed. a 2: Culegere de teze științifice. Chişinău: SEP ASEM, 2023, pp. 11-13. ISBN 978-9975-167-32-1 (PDF).
URI: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2980
ISBN: 978-9975-167-32-1(PDF)
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Colocviu CON_2023_p 11-13.pdf684.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.