Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/231
Title: Noi evoluții și tendințe în dezvoltarea științei și practicii de marketing
Authors: Rapcea, Vitalie
Keywords: marketing vertical
marketing orizontal
efect de sinergie
vacă mov
rețele sociale
Issue Date: 2014
Publisher: Editura ASEM
Series/Report no.: Economica;nr.2 (88) / 2014
Abstract: După Charles Lamb, marketingul are două fațete: una este cea de filozofie sau orientare managerială, iar cea de-a doua este dată de activitățile și procesele care duc la realizarea filozofiei de afaceri. Atât filozofia, cât și practicile manageriale de marketing au cunoscut o evoluție continuă; marketingul fiind, probabil, conceptul economic cel mai dinamic. Astăzi, atât filozofia, cât și practicile manageriale trec printr-o perioadă de redefinire. Secolul al XXI-lea vine cu noi provocări pentru știința și practica de marketing. Prezentul studiu își propune să identifice aceste provocări și să argumenteze științific răspunsul pe care îl oferă marketingul, atât sub aspect de filozofie, cât și de practică managerială. JEL: M31
Description: Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2014. № 2. - P. 39-46. - Bibliogr.: p. 46. - Categoria B, ISSN 1810-9136
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/231
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RapceaV_ec_2014_2.pdf331.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.