Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRapcea, Vitalie-
dc.date.accessioned2016-10-26T12:36:27Z-
dc.date.available2016-10-26T12:36:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/231-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2014. № 2. - P. 39-46. - Bibliogr.: p. 46. - Categoria B, ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractDupă Charles Lamb, marketingul are două fațete: una este cea de filozofie sau orientare managerială, iar cea de-a doua este dată de activitățile și procesele care duc la realizarea filozofiei de afaceri. Atât filozofia, cât și practicile manageriale de marketing au cunoscut o evoluție continuă; marketingul fiind, probabil, conceptul economic cel mai dinamic. Astăzi, atât filozofia, cât și practicile manageriale trec printr-o perioadă de redefinire. Secolul al XXI-lea vine cu noi provocări pentru știința și practica de marketing. Prezentul studiu își propune să identifice aceste provocări și să argumenteze științific răspunsul pe care îl oferă marketingul, atât sub aspect de filozofie, cât și de practică managerială. JEL: M31en_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.2 (88) / 2014-
dc.subjectmarketing verticalen_US
dc.subjectmarketing orizontalen_US
dc.subjectefect de sinergieen_US
dc.subjectvacă moven_US
dc.subjectrețele socialeen_US
dc.titleNoi evoluții și tendințe în dezvoltarea științei și practicii de marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RapceaV_ec_2014_2.pdf331.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.