Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/188
Title: Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
Authors: Petrovici, Sergiu
Mîrza, Sergiu
Keywords: piața cerealelor
dezvoltarea strategică
marketing mix
potențialul de marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Editura ASEM
Series/Report no.: Economica;nr.3 (93) / 2015
Abstract: În lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova. JEL: M10, M31
Description: Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2015. № 3. - P. 7-13. - Bibliogr.: p. 13 - Categoria B ISSN 1810-9136
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/188
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetroviciS-MirzaS_ec_2015_3.pdf321.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.