Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrovici, Sergiu
dc.contributor.authorMîrza, Sergiu
dc.date.accessioned2016-10-26T08:16:27Z
dc.date.available2016-10-26T08:16:27Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1810-9136
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/188-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2015. № 3. - P. 7-13. - Bibliogr.: p. 13 - Categoria B ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractÎn lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova. JEL: M10, M31en_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.3 (93) / 2015
dc.subjectpiața cerealeloren_US
dc.subjectdezvoltarea strategicăen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectpotențialul de marketingen_US
dc.titleDezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetroviciS-MirzaS_ec_2015_3.pdf321.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.