Browsing by Subject consumer behavior

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-11Calitatea imobilului – un element important în luarea deciziei de cumpărareRotaru, Olesea
2014Comportamentul consumatorului şi etapele procesului decizional de cumpărare pe piaţa imobilului cu destinaţie locativăRotaru, Olesea
2015-04The Consumer's Role and the Implications in the Perform of ServicesRemeșovschi, Natalia
2022-04Digitalization of the food field in the conditions of the „COVID-19” pandemicCojocaru, Crina-Maria
2023-12Eye-Tracking in Advertising Research: An Investigation Among Generation Z and Y of Shock Tactics’ EffectivenessGaugaș, Tatiana
2022The impact of changes in consumer behavior on the development of formats in retail tradeMitnițcaia, Lidia
2022The impact of the COVID-19 pandemic crisis on demand for financial-banking servicesMistrean, Larisa; Staver, Liliana
2023-04Impactul crizei sanitare asupra pieței globale de artă: accelerarea inovației sau recesiunea?Druța, Cornelia
2022-06Implications of the demographic and economic factors on consumer behaviorRemeșovschi, Natalia; Andrițchi, Virgilia
2019-09Influenţa emoţiilor asupra comportamentului consumatoruluiMelnic, Igor; Livandovschi, Roman
2023-04Influenţa reclamei asupra deciziei de cumpărareCornițel, Daniela
2022Neuromarketing and ethical aspects in conducting market researchSavciuc, Oxana
2018-09Noi tehnici de dezvoltare a relaţiilor cu clientSavciuc, Oxana
2015Procesul decizional de cumpărare prin prisma creditării ipotecare a bunurilor imobiliareRotaru, Olesea
2013-09Utilizarea metodei „Mystery Shopping” pentru studierea satisfacţiei cumpărătorilor în cadrul pieţei imobilului cu destinaţie locativăRotaru, Olesea; Chiriac, Lilia
2023-04Utilizarea neuroștiințelor în dezvoltarea strategiilor de marketingGarea-Ciobanu, Vladalina; Bodorin, Jaclin