dc.contributor.author |
Platon, Nicolae
|
|
dc.date.accessioned |
2019-04-04T11:09:33Z |
|
dc.date.available |
2019-04-04T11:09:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/537 |
|
dc.description |
Teză de doctor habilitat în științe economice. 521.03 – Economie și management în domenii de activitate. 5. Științe sociale și economice .Conducător științific: Cotelnic Ala, prof. univ., dr. hab. |
en_US |
dc.description.abstract |
ADNOTARE: Platon Nicolae. „Strategii durabile de management în dezvoltarea turismului intern și receptor din Republica Moldova”. Teză de doctor habilitat în științe economice. STRUCTURA TEZEI: adnotare, introducere, patru capitole, concluzii generale și recomandări, bibliografie din 267 de titluri. Conținutul este expus pe 226 de pagini text de bază și conține: 17 tabele, 32 de figuri, 11 formule și 31 de anexe. Rezultatele obținute au fost publicate în peste 40 de lucrări științifice. DOMENIUL DE STUDIU: aspecte teoretice și aplicative ale strategiilor durabile de management în contextul dezvoltării turismului intern și receptor în Republica Moldova (521.03 – Economie și management în domenii de activitate). SCOPUL LUCRĂRII: fundamentarea teoretică și metodologică a strategiilor de management aferente domeniului turistic, pornind de la determinarea rolului turismului intern și receptor asupra dezvoltării turismului național și continuând cu identificarea deficiențelor acestei industrii, pentru a elabora și implementa Master Planul, capabil să impulsioneze acest sector. OBIECTIVELE LUCRĂRII: abordarea teoretico-conceptuală și multidimensională a industriei turistice a țării, evidențierea principalelor caracteristici de interacțiune a turismului cu celelalte sectoare ale economiei naționale, analiza cadrului instituțional în vederea identificării deficiențelor existente, studierea efectului multiplicator al turismului, identificarea mecanismului de cuantificare a ramurii turistice. NOUTATEA ȘI ORIGINALITATEA ȘTIINȚIFICĂ A LUCRĂRII: cercetarea în premieră a strategiilor de management atribuite turismului intern și receptor într-un mod unitar, complex și sistemic; elucidarea și dezvoltarea bazei conceptuale și a elementelor definitorii ale turismului național; identificarea efectului multiplicator al turismului ca sector de interferență a economiei naționale; argumentarea necesității utilizării Contului Satelit în Turism. CZU: 338.486:005.21(478)(043) |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
strategii durabile de management |
en_US |
dc.subject |
întreprinderi de turism |
en_US |
dc.subject |
turism intern și receptor |
en_US |
dc.subject |
industrie turistică |
en_US |
dc.subject |
efect multiplicator al turismului |
en_US |
dc.subject |
servicii turistice |
en_US |
dc.subject |
Cont Satelit în Turism |
en_US |
dc.subject |
motivație turistică |
en_US |
dc.subject |
brand turistic |
en_US |
dc.subject |
tehnologii informaționale în turism |
en_US |
dc.title |
Strategii durabile de management în dezvoltarea turismului intern și receptor din Republica Moldova. Teză de doctor habilitat în științe economice. |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |