Abstract:
Interculturalitatea a devenit un element esențial în comunicarea de afaceri globală, în special în cadrul corporațiilor multinaționale precum Google. Această lucrare analizează modul în care dinamica interculturală influențează comunicarea de afaceri la Google, concentrându-se pe strategiile, provocările și avantajele acesteia. Studiul explorează importanța inteligenței culturale, managementului diversității și adaptabilității lingvistice în menținerea unei comunicări eficiente. De asemenea, sunt prezentate exemple concrete de interacțiuni interculturale în cadrul Google, evidențiind atât rezultatele de succes, cât și provocările întâmpinate. În final, cercetarea oferă cele mai bune practici și recomandări pentru îmbunătățirea comunicării interculturale în companiile multinaționale. CZU: 005.57:316.72; JEL: M14, F23
Description:
AGRIGOROAIEI, Evelina și Laura FRIJA. The Role of Interculturality in Shaping Business Communication within Google Corporation = Rolul interculturalității în modificarea comunicării de afaceri în cadrul Google Corporation. Online. Coord. șt.: Angela PIRLOG. In: Simpozionul Ştiinţific cu participare internaţională al Tinerilor Cercetători. Ediţia a 23-a. Lucrări ştiinţifice, 11-12 aprilie 2025. Chişinău: SEP ASEM, 2025, vol. 2, pp. 202-205. ISBN 978-9975-168-37-3 (PDF). Disponibil: https://doi.org/10.53486/sstc2025.v2.47