Abstract:
Această cercetare are drept scopul de a cunoaște și a înțelege interdependența comerțului mondial și a procesului de internaționalizare. Internaționalizarea afacerilor demonstrează toate eforturile și căile posibile prin care produsele ajung să fie acceptate pe piețele internaționale, menite să satisfacă necesitățile consumatorilor. Pentru ca acest lucru să devină posibil, este nevoie de o cercetare amplă a anumitor factori, implementarea unor strategii de poziționare pe piețe, care contribuie la integrarea și adaptarea companiilor cerințelor străine. Obiectivele cercetării sunt de a se familiariza cu procesul internaționalizării, descriind care sunt etapele, strategiile și formele principale cu care o companie se poate internaționaliza. Este remarcabil faptul că internaționalizarea companiilor joacă un rol crucial în intensificarea și extinderea comerțului mondial, deoarece se creează parteneriate de durată și are loc o creștere și diversificare considerabilă a activităților economice. CZU: 339.5; JEL: F10, F15, F23
Description:
RENIȚĂ, Mihaela. L’impact de l’internationalisation sur le commerce mondial. Online. Coord. șt.: Larisa DODU-GUGEA. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători. Ediţia a 22-a, 26-27 aprilie 2024. Culegere de lucrări ştiinţifice. Chişinău: SEP ASEM, 2024, vol. 2, pp. 297-300. ISBN 78-9975-168-09-0 (PDF). Disponibil: https://doi.org/10.53486/sstc2024.v2.70