dc.description.abstract |
Articolul dat prezintă perspectivele strategice de dezvoltare a imaginii întreprinderii. Imaginea întreprinderii reprezintă o sursă puternică de avantaj competitiv, care oferă posibilitatea companiei de a genera plusvaloare pe termen lung. Prin intermediul cadrului operațional de management al conceptului de brand, întreprinderea abordează imaginea din punct de vedere strategic, pornind de la planificare și încheind cu monitorizarea și îmbunătățirea continuă a aspectelor ce țin de imagine. Pe durata ciclului de viață a organizației, conceptul de brand al întreprinderii trece prin procesul de lansare, elaborare și fortificare, fapt ce presupune selectarea direcțiilor strategice la nivel de concept de brand (funcțional, simbolic, experiențial). Abordată din această perspectivă, imaginea companiei este consolidată într-o manieră consecutivă și, drept urmare, poate avea un impact de lungă durată asupra competitivității întreprinderii pe piață. CZU: 339.138:339.137.2:658(478)(043); JEL: M31. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062
************************************************************************************************************************************* This article presents the strategic perspectives for developing the company's image. Corporate image is a powerful source of competitive advantage that enables a company to generate long-term added value. Through the operational framework of brand management, the company addresses image strategically, starting with planning and ending with monitoring and continuous improvement of image aspects. Throughout the life cycle of the enterprise, the company’s brand concept goes through the process of launching, developing, and strengthening, which involves selecting strategic directions at the brand concept level (functional, symbolic, experiential). Approached from this perspective, the company’s image is strengthened in a consequential manner and, as a result, can have a long-lasting impact on the company's competitiveness in the market. CZU: 339.138:339.137.2:658(478)(043); JEL: M31. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062 |
en_US |