IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii

Show simple item record

dc.contributor.author Malancea, Iurie
dc.date.accessioned 2022-12-12T11:54:52Z
dc.date.available 2022-12-12T11:54:52Z
dc.date.issued 2022-09
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2318
dc.description MALANCEA, Iurie. Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii = Competitive Strategies for Creating the Company's Image. In: Economica. 2022, nr. 3(121), pp. 62-73. ISSN 1810-9136. en_US
dc.description.abstract Articolul dat prezintă perspectivele strategice de dezvoltare a imaginii întreprinderii. Imaginea întreprinderii reprezintă o sursă puternică de avantaj competitiv, care oferă posibilitatea companiei de a genera plusvaloare pe termen lung. Prin intermediul cadrului operațional de management al conceptului de brand, întreprinderea abordează imaginea din punct de vedere strategic, pornind de la planificare și încheind cu monitorizarea și îmbunătățirea continuă a aspectelor ce țin de imagine. Pe durata ciclului de viață a organizației, conceptul de brand al întreprinderii trece prin procesul de lansare, elaborare și fortificare, fapt ce presupune selectarea direcțiilor strategice la nivel de concept de brand (funcțional, simbolic, experiențial). Abordată din această perspectivă, imaginea companiei este consolidată într-o manieră consecutivă și, drept urmare, poate avea un impact de lungă durată asupra competitivității întreprinderii pe piață. CZU: 339.138:339.137.2:658(478)(043); JEL: M31. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062 ************************************************************************************************************************************* This article presents the strategic perspectives for developing the company's image. Corporate image is a powerful source of competitive advantage that enables a company to generate long-term added value. Through the operational framework of brand management, the company addresses image strategically, starting with planning and ending with monitoring and continuous improvement of image aspects. Throughout the life cycle of the enterprise, the company’s brand concept goes through the process of launching, developing, and strengthening, which involves selecting strategic directions at the brand concept level (functional, symbolic, experiential). Approached from this perspective, the company’s image is strengthened in a consequential manner and, as a result, can have a long-lasting impact on the company's competitiveness in the market. CZU: 339.138:339.137.2:658(478)(043); JEL: M31. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.062 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.relation.ispartofseries Economica;nr. 3(121)
dc.subject imagine en_US
dc.subject întreprindere en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject strategii en_US
dc.subject concept en_US
dc.subject avantaj competitiv en_US
dc.subject ciclu de viață en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject company en_US
dc.subject life cycle en_US
dc.title Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii en_US
dc.title.alternative Competitive Strategies for Creating the Company's Image en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account