IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Browsing Facultatea Business şi Administrarea Afacerilor by Subject "brand"

Browsing Facultatea Business şi Administrarea Afacerilor by Subject "brand"

Sort by: Order: Results:

  • Belostecinic, Igor (Editura ASEM, 2017-03)
    Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că ...
  • Malancea, Iurie (ASEM, 2021-09)
    Articolul prezintă evoluția industriei ușoare a Republicii Moldova, din ultimii 15 ani, și anume a sectorului de confecții, prin analiza imaginii brandurilor autohtone de vestimentație Iuvas, Maicom și Vasconi, reflectată ...
  • Culeva, Nelea (ASEM, 2020-06)
    Advertising is a positive force in our free society. It informs the public, promotes competition, fuels economic growth, creates jobs and fosters a wide array of media choices for consumers. JEL: M3 ADVERTISING
  • Корчевская, Лилия; Прокопив, Мария (ASEM, 2022-06)
    This work is devoted to the study and systematization of new trends in the field of marketing in the context of digitalization and the study of the impact of the war in Ukraine on this industry. Opportunities and trends ...
  • Melnic, Igor; Golovco, Vasile (ASEM, 2017-09)
    In the present day, the importance of the Internet for a company’s activity cannot be neglected. Practically the Internet has influenced all the marketing policies within the framework of a company, and especially, the ...
  • Platon, Nicolae (ASEM, 2019-03)
    În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație ...
  • Malancea, Iurie (ASEM, 2022-09)
    Articolul dat prezintă perspectivele strategice de dezvoltare a imaginii întreprinderii. Imaginea întreprinderii reprezintă o sursă puternică de avantaj competitiv, care oferă posibilitatea companiei de a genera plusvaloare ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account