Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/971
Title: Multilingualism as a new approach in teaching modern languages
Authors: Diaconu, Luminita
Keywords: multilingvism
pedagogia multilinvista
conștientizarea linvistică
strategii de învățare a limbilor
Issue Date: 2020
Publisher: ASEM
Abstract: Lucrarea data abordeaza problema multilingvismului care este centrata pe procesul de luare a deciziilor de catre profesorii care predau limba straina in auditoriu atunci cand se preda a 3 limba straina L3.Studiul de fata analizeaza informatia prin inddiscutiile focus grupurilor cu profesorii de limba franceza, spaniola si germana din perspective analizei contextuale. Profesorii considera multilingvismul ca un instrument pozitiv,poate chiar si un avantaj,desiacestia considera ca multilingvismulbeneficiaza din studierealimbilorstraine.Abilitatea de a fi multilingv nu este neaparat un avantaj pentru student.Profesorii cer recurgerea la multilingvism ,adica utilizarea cunostintelor posedate in limba engleza [L2] atunci cand se preda limba a 3 [L3].Oeicum profesorii rareori se focuseaza asupra transferului acestor strategii de invatare deoarece acestia cred ca studierea L3 este complet diferita de studierea L2.,care este engleza.Ca rezultat,profesorii de limba straina cred ca colaborarea dintre limbi ar putea spori studierea limbilor straine de catr student.Din pacate nu exista o astfel de colaborare la moment. JEL:Z0.
Description: DIACONU, Luminita. Multilingualism as a new approach in teaching modern languages. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii [online]: culegere de articole ştiinţifice: conf. şt. intern., 25-26 sept. 2020. Chişinău: ASEM, 2020, pp. 345-350. e-ISBN 978-9975-75-985-4.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/971
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIACONU-L_Conf ASEM_25 – 26 septembrie 2020_Articole.pdf547.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.