Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/1234567890/20
Title: Provocări și perspective în educația contabilă
Authors: Bunget, Ovidiu Constantin
Farcane, Nicoleta
Blidișel, Rodica Gabriela
Dumitrescu, Alin Constantin
Keywords: educație
contabilitate
piața forței de muncă
Issue Date: Apr-2019
Publisher: ASEM
Abstract: Schimările socio-economice au determinat și vor influența radical modificările în domeniul contabilității (incluzând aici atât raportarea financiară,cât și auditul) direcționate pe patru categorii de factori: tehnologia, metodologia, standarde și competențe. Din acești factori, universităților le revine misiunea de a oferi competențele primare ale formării profesionale conexată cu toate incidențele celorlalți trei factori. Deși tehnologia este forâa motrică, înțelegerea contextuală reprezintă cheia succesului unei educații contabile adecvate. Este o perioadă interesantă pentru cei implicați în educație, necesitând adaptabilitate permanentă și o atenție deosebită. Ne propunem să semnalăm „starea de necesitate” pentru mediul universitar din perspectiva conectivității planurilor de învățământ cu nevoile pieței forței de muncă. CZU: 657:378(498) ,JEL; M41, A23, I23.
Description: BUNGET, Ovidiu Constantin, FARCANE, Nicoleta, BLIDIȘEL, Rodica Gabriela, DUMITRESCU, Alin Constantin. Provocări și perspective în educația contabilă. In: Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală = Accounting andaccounting education in the digital society: conf. șt. intern., ed. a 8-a, 4-5 apr. 2019. Chişinău: S.n., 2019, pp. 26-29. ISBN 978-9975-127-67-7.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/20
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bunget_O_Farcane_N_Blidisel_R-G_Dumitrescu_A-C_conf_con_05.04.19.pdf435.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.