Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAricova, Liubovi-
dc.date.accessioned2009-08-31T21:06:32Z-
dc.date.available2009-08-31T21:06:32Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/550-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 2 (108), iunie 2019 - P. 44-52. - Bibliogr.: p. 52 - Categoria B, ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractActualitatea acestui articol reiese dinutilizarea, pe scară largă, a realizărilor dinmarketing, care sporesc importanța strategiei depoziționare pentru activitatea eficientă a companieiîn condițiile unei concurențe în creștere.Scopul studiului constă în analiza și clasificareastrategiilor de poziționare a produselor, studiereadiferitelor abordări și opinii ale oamenilorde știință din țară și de peste hotareprivind clasificarea strategiilor de poziționare,identificarea alternativelor strategice în alegereaunei strategii. Concluziile trase relevă faptulcă clasificarea propusă a strategiei de poziționarea produselor va contribui la dezvoltarea șiselectarea eficientă a strategiei de funcționare aîntreprinderilor autohtone pe piață. JEI: M30, M31, M39. CZU: 339.138:339.13 ************************************************************************************************************************************* The relevance of this article is due to thewide use of achievements in marketing, whichlead to an increase in the importance of thepositioning strategy for an effective work of thecompany in the conditions of increased competetion.The purpose of the study is the analysis andclassification of product positioning strategies,consideration of various approaches and opinionsof domestic and foreign scientists to theclassification of positioning strategies, identificationof strategic alternatives when choosing astrategy. The driven conclusion proves that theproposed classification of the product positioningstrategy will contribute to the effective developmentand selection of the functioning strategyof domestic enterprises in the market JEI: M30, M31, M39. CZU: 339.138:339.13en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.2 (108)-
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategieen_US
dc.subjectpoziționareen_US
dc.subjectclasificareen_US
dc.subjectconcurențăen_US
dc.titleStrategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţăen_US
dc.title.alternativeMarketing Strategies Specific to Product Positioning on the Marketen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aricova L._ ec_2019_2.pdf278.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.