Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPlaton, Nicolae-
dc.contributor.authorJuraveli, Tatiana-
dc.date.accessioned2009-08-31T02:29:21Z-
dc.date.available2009-08-31T02:29:21Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/547-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 2 (108), iunie 2019 - P. 7-20. - Bibliogr.: p. 20 - Categoria B, ISSN 1810-9136.en_US
dc.description.abstractÎn businessul turistic, negocierea comercialăinternațională constituie principala modalitate,prin care se accede la performanțe, încondițiile existenței unui echilibru al avantajelorpentru toate părțile.Având în vedere marile tendințe din evoluțiaturismului mondial, ca urmare a procesuluipermanent de căutări ale unor soluții, care săducă la facilitarea schimburilor de turiști întrețări, negocierile comerciale internaționale trebuiesă-și amplifice prezența tot mai vădit înrelațiile bilaterale, devenind, astfel, principalulși singurul mijloc de comunicare internaționalăîn businessul turistic.În prezentul articol, se analizează modalitatea,prin care se desfășoară negocierile contemporaneîn businessul turistic și care constituie unargument în sprijinul determinării, pe de o parte,a necesității acestor negocieri, iar pe de altă parte,a modului și complexității petrecerii acestora. CZU: 338.48:316.772.4 ************************************************************************************************************************************* In tourism business, international tradenegotiation represents the main way to accessperformance, given the existence of a balance ofbenefits for all parties.Taking into account the great trends inthe evolution of the world tourism, as a result ofthe permanent process of seeking solutions thatwill facilitate the exchange of tourists amongcountries, international trade negotiations mustintensify their more obvious presence in bilateralrelations, thus becoming the main and themost reliable means of international communicationwithin the tourism business.This article presents the way in which modernnegotiations are taking place in the tourismbusiness and which represent an argument insupport of determining the necessity of thesenegotiations on the one hand, and on the otherhand – their way and complexity. CZU: 338.48:316.772.4en_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.2 (108)-
dc.subjectnegocierien_US
dc.subjectnegocieri comerciale internationalen_US
dc.subjectprestație turisticăen_US
dc.subjectturismen_US
dc.subjectîntreprinderi turisticeen_US
dc.titleNegocierea comercială internațională în prestația turisticăen_US
dc.title.alternativeInternational Trade Negotiation in Tourism Servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platon-N_Juraveli T_ ec_2019_2.pdf383.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.