Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/538
Title: Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară
Other Titles: Promotion of the Tourism Destination through the Country's Tourism Brand
Authors: Platon, Nicolae
Keywords: destinație turistică
brand
branding de țară
imaginea de brand
personalitatea brandului
notorietatea brandului
comunicarea integrată de marketing
Issue Date: Mar-2019
Publisher: ASEM
Series/Report no.: Economica;nr.1 (107)
Abstract: În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia. CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83. ************************************************************************************************************************************* Over the years, trademarks (brand) have begun to be associated with the possibility of gaining a certain prestige. If at the beginning they were related only to the promoted product, then, over time, they became an identifier even for the brand-related tourism destination countries. Today, tourism brands have a very important role, being associated as influential symbols for various tourism destinations. The ability of brands to make fast-forward transmissions of multilateral messages that have a strong emotional impact, as well as the ability to place in the media’s view, modifies and transforms them into trademarks that are perfect for promoting and attracting tourists. In this article, the author argues the need for the country brand for a tourist destination, characterizes its specific benefits, describes the functions, elements, structure and its components. . CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83.
Description: Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 1 (107), martie 2019 - P. 7-24. - Bibliogr.: p. 23 - Categoria B, ISSN 1810-9136.
URI: http://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/538
ISSN: 1810-9136
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platon_N_ec 2019_1.pdf328.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.