Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPlaton, Nicolae-
dc.date.accessioned2019-01-21T11:46:34Z-
dc.date.available2019-01-21T11:46:34Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.issn1810-9136-
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/525-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 4 (106), decembrie 2018 - P. 7-19. - Bibliogr.: p. 19 - Categoria B, ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractTurismul este un fenomen destul de complex, care ridică o serie de probleme ce țin de satisfacerea necesităților umane în materie de călătorie turistică. În acest sens, ne poate ajuta realizarea studiilor privind cer-cetarea motivațiilor turistice, care ne oferă informație utilă despre necesitățile consu-matorilor-turiști, în materie de odihnă, dis-tracție și agrement. Cunoașterea și înțelegerea necesităților și a dorințelor, respectiv a exigențelor turiș-tilor este esențială pentru dezvoltarea ofertei turistice a unei destinații turistice. Acest articol are ca scop de cercetare studiul motivației turistice care îl influențează pe consumatorul-turist să călătorească, reie-șind din necesitățile și dorințele sale umane. CZU : 338.48(498), JEL: M1, O1. ************************************************************************************************************************************* Tourism represents a fairly complex phenomenon, which raises a number of issues related to the satisfaction of human needs in the field of tourism travel. In this respect, it can help us to carry out studies on tourism motivation research, which provides us with useful information about the needs of consumers-tourists in terms of recreation, fun and leisure. Knowing and understanding the needs and desires, and the exigencies of tourists, is essential for the development of the tourism offer of a tourism destination. The research aim of the article is to study the tourism motivation that influences consumers-tourists to travel, based on their human needs and desires. CZU : 338.48(498), JEL: M1, O1.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.4 (106)-
dc.subjectmotivație turisticăen_US
dc.subjectfactori motivaționalien_US
dc.subjectconsumatori-turiștien_US
dc.subjectdestinație turisticăen_US
dc.subjectcirculație turisticăen_US
dc.subjectnecesitate umanăen_US
dc.subjectservicii turisticeen_US
dc.titleMotivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turisticeen_US
dc.title.alternativeTourism Motivation – Determinant Factor of Tourism Circulationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platon-N_ec_2018_4.pdf343.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.