Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPlaton, Nicolae
dc.date.accessioned2018-04-10T04:58:34Z
dc.date.available2018-04-10T04:58:34Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/433-
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.4 (102), decembrie 2017 - P. 13-25. - Bibliogr.: p. 25 - Categoria B, ISSN 1810-9136en_US
dc.description.abstractPentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei. CZU: 005.21:338.48 JEL: M1, M11. ************************************************************************************************************************************* For managerial practice it is important to know the methodology of developing a tourism business strategy, more than the theoretical concepts related to this field. The enterprise strategy is an important lever to boost and support the change of emphasis of the creative side of the organization's management. Based on these prerequisites, the author makes an overview of the need to adopt a management strategy within the enterprise, describes the defining features of the strategy in the view of some authors, classifies the strategies according to several criteria, proposes a management model specific to the tourism enterprise, carries out the comparative analysis of how to formulate and how to implement the strategy, characterizes the difficulties that arise in the process of strategy implementation. CZU: 005.21:338.48 JEL: M1, M11.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEditura ASEMen_US
dc.relation.ispartofseriesEconomica;nr.4 (102)
dc.subjectstrategieen_US
dc.subjectmanagement strategicen_US
dc.subjectpiața turisticăen_US
dc.subjectproduse turisticeen_US
dc.subjectservicii turisticeen_US
dc.titleSporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management = Performance Achievement of Tourism Enterprise by Implementing Management Strategiesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2.Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platon-N_Economica nr_4 decembrie 2017.pdf370.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.