Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/4069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavciuc, Oxana-
dc.contributor.authorRailean, Elena-
dc.date.accessioned2025-06-09T09:48:54Z-
dc.date.available2025-06-09T09:48:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978-9975-155-39-7-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/4069-
dc.descriptionSAVCIUC, Oxana și Elena RAILEAN. Marketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketingului. Chişinău: ASEM, 2021. 39 p. ISBN 978-9975-155-39-7.en_US
dc.description.abstractÎndrumarul metodic „Marketing Direct” reprezintă o componentă necesară în procesul de formare profesională a masteranzilor la specialitatea Managementul Marketingului și influențează crearea unei baze teoretice puternice și a unor abilități practice în utilizarea instrumentelor de marketing direct. Studierea disciplinei „Marketing Direct” va permite obținerea unor cunoștințe temeinice în activitățile de marketing, cunoștințe care pot fi permanent extinse, ceea ce va permite obținerea unor rezultate pozitive în activitățile viitoare.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjectîndrumar metodicen_US
dc.subjectmarketing directen_US
dc.titleMarketing direct: Îndrumar metodic: Ciclul 2. Masterat, Specialitatea Managementul marketinguluien_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:3.Materiale didactice. Ghiduri

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savciuc O_Railean E_. Indrumar metodic machet.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.