Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMotriuc, Daniela-
dc.date.accessioned2025-02-18T12:04:46Z-
dc.date.available2025-02-18T12:04:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.isbn978-9975-168-02-1 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3806-
dc.descriptionMOTRIUC, Daniela. Proiect STEAM: sustenabilitate și inovație ecologică în IPT. Gestionăm eficient resursele de apă! In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 35-37. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF).en_US
dc.description.abstractRealizarea proiectelor prin prisma abordării STEAM reprezintă o ideie nouă și revoluționară în domeniul educației, fiind o provocare pentru profesori și o deschidere pentru elevi. Aceste proiecte poartă un caracter inter-, trans- și pluridisciplinar și permit abordarea subiectelor propuse din mai multe perspective, dezvoltând multilateral personalitatea elevilor și pregătindu-i pentru viață [1]. Proiectul STEAM: Sustenabilitate și inovație ecologică în IPT. Gestionăm eficient resursele de apă! a fost realizat de către un grup de elevi ai specialității Gospodărirea și protecția apelor împreună cu cadre didactice din cadrul IP Colegiul de Ecologie din Chișinău. În cadrul acestui proiect elevii au elaborat un ghid de gestionare eficientă a apei în diverse activități.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjecteducație STEAMen_US
dc.subjectgestionare eficientăen_US
dc.subjectconsum de apăen_US
dc.titleProiect STEAM: sustenabilitate și inovație ecologică în IPTen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Culegere de articole Strategii de Succes-pp35-37.pdf612.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.