Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gherciu, Iulia | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-18T11:51:14Z | - |
dc.date.available | 2025-02-18T11:51:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.issn | 978-9975-168-02-1 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3803 | - |
dc.description | GHERCIU, Iulia. Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 19-25. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF). | en_US |
dc.description.abstract | Acest articol evidențiază aspecte practice ale implementării abordării STEAM, prin realizarea unui proiect complex menit să crească interesul elevilor față de disciplina matematică. Activitățile integrate în acest proiect au fost concepute pentru a stimula curiozitatea elevilor, combinând elemente de știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică. Prin abordarea interdisciplinară, elevii au fost încurajați să-și dezvolte gândirea critică și creativă, contribuind astfel la înțelegerea și aplicarea conceptelor matematice în situații reale și captivante. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ASEM | en_US |
dc.subject | proiect | en_US |
dc.subject | matematică | en_US |
dc.subject | numărul 𝜋�� | en_US |
dc.subject | geometrie | en_US |
dc.subject | alfabetizare digitală | en_US |
dc.title | Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Culegere de articole Strategii de Succes-pp19-25.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.