Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGherciu, Iulia-
dc.date.accessioned2025-02-18T11:51:14Z-
dc.date.available2025-02-18T11:51:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn978-9975-168-02-1 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3803-
dc.descriptionGHERCIU, Iulia. Proiect STEAM: matematica poate fi distractivă. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 19-25. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF).en_US
dc.description.abstractAcest articol evidențiază aspecte practice ale implementării abordării STEAM, prin realizarea unui proiect complex menit să crească interesul elevilor față de disciplina matematică. Activitățile integrate în acest proiect au fost concepute pentru a stimula curiozitatea elevilor, combinând elemente de știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică. Prin abordarea interdisciplinară, elevii au fost încurajați să-și dezvolte gândirea critică și creativă, contribuind astfel la înțelegerea și aplicarea conceptelor matematice în situații reale și captivante.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherASEMen_US
dc.subjectproiecten_US
dc.subjectmatematicăen_US
dc.subjectnumărul 𝜋��en_US
dc.subjectgeometrieen_US
dc.subjectalfabetizare digitalăen_US
dc.titleProiect STEAM: matematica poate fi distractivăen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Culegere de articole Strategii de Succes-pp19-25.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.