Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3453
Title: Studierea impactului tacticilor de șoc în reclamă asupra comportamentului consumatorului. Rezumat științific al tezei de doctor în științe economice
Authors: Gaugaș, Tatiana
Keywords: reclamă de șoc
piață publicitară
comportamentul consumatorilor
neuromarketing
eye-tracking
reclamă comercială
reclamă socială
teoria generațiilor
dimensiune culturală
Issue Date: 2024
Abstract: Actualitatea și importanța temei abordate. În ultimii ani, rolul activității de reclamă a crescut semnificativ datorită concurenței sporite pentru consumatori și scurtarea ciclului de viață a produselor. De asemenea, procesul de creare și lansare a produselor noi devine tot mai complex și rapid, iar cerințele pentru standardele de calitate ale produselor tot mai înalte și sofisticate. În aceste condiții, succesul întreprinderii depinde, în mare măsură, de modul în care aceasta este capabilă să gestioneze mixul promoțional pentru realizarea obiectivelor de marketing setate. Mediul de afaceri a devenit mult mai complex, ceea ce obligă companiile să caute constant noi modalități de a capta atenția publicului și a ieși în evidență, dar și direcții noi de eficientizare a strategiei publicitare.
Description: Rezumatul științific al tezei de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. MARKETING ŞI LOGISTICĂ. Conducător științific: MOLDOVAN-BATRÎNAC Viorelia, doctor în științe economice, conferențiar universitar.
URI: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3453
Appears in Collections:5. Stiinte sociale si economice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rezumat Tz_Dr Gaugas Tatiana.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.