Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3451
Title: Marketingul învățământului superior economic: riscuri, oportunități și strategii de dezvoltare. Rezumatul tezei de doctor în științe economice
Authors: Șișcan, Ecaterina
Keywords: marketing educațional
învățământ economic
instituție de învățământ superior economic
piața serviciilor de învățământ superior
modele de marketing educațional
mixul de marketing educațional
strategii de marketing
Issue Date: 2024
Abstract: Actualitatea și importanța temei abordate. În contextul economiei bazate pe cunoaştere, învățământului superior economic îi revine un rol important în stimularea creșterii economice și competitivității unei țări. Prin formarea unei forțe de muncă înalt calificate, stimularea inovației și sprijinirea antreprenoriatului, instituțiile de învățământ superior economic își asumă contribuția la dezvoltarea unei societăți mai competitive, inovatoare și sustenabile. Accentuarea rolului învățământului superior economic în consolidarea unei societăți bazate pe cunoaștere, procesele de globalizare şi internaţionalizare a pieței serviciilor educaţionale, alături de tendinţele demografice negative plasează instituțiile de învăţământ din Republica Moldova într-un mediu extrem de competitiv. Performanţa economică şi de piaţă a unei universităţi, în astfel de condiţii, este determinată de capacitatea acesteia de a evalua situaţia reală, a înţelege mecanismul de funcţionare a pieței educaţionale şi a ajusta strategiile sale acestor modificări.
Description: Rezumatul tezei de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. MARKETING ŞI LOGISTICĂ. Conducător științific: MOLDOVAN-BATRÎNAC Viorelia, doctor în științe economice, conferențiar universitar.
URI: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3451
Appears in Collections:5. Stiinte sociale si economice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
REZUMAT_TD_Șișcan E.pdf856.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.