Please use this identifier to cite or link to this item: https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRotaru, Irina-
dc.contributor.authorLazarev, Natalia-
dc.contributor.authorIovu-Carauș, Marina-
dc.contributor.authorNicolai, Svetlana-
dc.contributor.authorVasiliu, Galina-
dc.date.accessioned2024-06-04T08:56:57Z-
dc.date.available2024-06-04T08:56:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.isbn978-9975-167-50-5-
dc.identifier.urihttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3408-
dc.descriptionROTARU, Irina, LAZAREV, Natalia, IOVU-CARAUȘ, Marina, NICOLAI, Svetlana, VASILIU, Galina. Managementul activităților nonformale în învățământul profesional tehnic: ghid methodologic. ASEM, CNC, Chişinău, SEP ASEM, 2024. – 97 p. ISBN 978-9975-167-50-5.en_US
dc.description.abstractGhidul metodologic reflectă particularitățile activităților nonformale în învățământul profe-sional tehnic din Republica Moldova și constituie un reper referențial proiectărilor vizate, precum și bunele practici ale cadrelor didactice, valorificate prin prisma formării competențelor profesionale specifice domeniului de referință. Acesta va permite cadrelor didactice din ÎPT și nu numai, să be-neficieze de un suport uzual, necesar formării unor specialiști integri și competitivi pe piața muncii. Scopul prezentului ghid este determinat de necesitatea abordării, integrării și susținerii comunității educaționale întru dezvoltarea propriului potențial și implicare în diverse activități.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherSEP ASEMen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectghid methodologicen_US
dc.subjectînvățământl profesional tehnicen_US
dc.titleManagementul activităților nonformale în învățământul profesional tehnic: ghid metodologicen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ghid metodologic_2024.pdf25.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.