Please use this identifier to cite or link to this item:
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3307
Title: | The Impact of Unemployment to Economic Development: the Case of European Union |
Authors: | Ermurachi, Maria |
Keywords: | șomaj economie Uniunea Europeană Grecia Spania |
Issue Date: | Apr-2023 |
Publisher: | Print-Caro |
Abstract: | Una dintre cele mai mari probleme sociale ale Europei din ultimele decenii este somajul. Această problemă a afectat mai ales tinerii, femeile și persoanele cu educație redusă. Chiar și înainte de pandemia COVID-19, rata șomajului în Europa era una dintre cele mai mari din lume. Pandemia a dus la creșterea numărului de șomeri și la o scădere a economiei europene. Guvernele din Europa au introdus politici pentru a combate această problemă, cum ar fi subvenții pentru companii și programe de formare profesională pentru șomeri. Cu toate acestea, rata șomajului rămâne încă ridicată, iar mulți europeni se confruntă cu dificultăți în găsirea unui loc de muncă stabil și bine plătit. Soluțiile la această problemă includ investiții în educație și formare profesională, încurajarea antreprenoriatului și crearea de locuri de muncă în sectoarele cu potențial de creștere. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v3.18; CZU: 331.56(4EU); JEL: E24, J64 |
Description: | ERMURACHI, Maria. The Impact of Unemployment to Economic Development: the Case of European Union. Coord. șt.: CIMPOEȘ, Liliana. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători, (7-8 aprilie 2023) [online]: Culegere de lucrări ştiinţifice. Ediţia a 21-a. Chişinău: [S. n.], 2023, vol. 3, pp. 92-94. ISBN 978-9975-180-07-8. |
URI: | https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3307 |
ISBN: | 978-9975-180-07-8 |
Appears in Collections: | 2.Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Simp_St_Internat_tinerilor_cercet_7-8 aprilie 2023 Vol_3_p 92-94.pdf | 423.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.